Április 3-án reggel 8-kor nyakunkba vettük az országot és kitűztük célul Győrt, ahol immár több évtizede megrendezik a hagyományos, Péterfy kispályás labdarúgó kupát (halkan jegyzem meg, hogy tavaly megnyertük, ha esetleg valaki lemaradt volna erről a cseppet sem elhanyagolható információról). Az elit alakulat az alábbi nevekből állt: Továbbá a jólOlvasd tovább

2025. április 4-én a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Ostrom utcai székhelyén került megrendezésre a Partneriskola Program keretében szervezett oklevélátadó ünnepség, amelyen iskolánk két tehetséges diákja, Virányi Zétény és Jónás Ábel, a 10.C osztály médiainformatika tagozatos tanulói vehettek át elismerő oklevelet.Olvasd tovább

A következő tudományos cikkemet egy korábbi kutatásomra alapozva készítem el, amelyben 14-19 éves korú diákok digitális eszközhasználatát, társas kapcsolataikat és személyiségüket elemzem. A mérés 2025 januárjában készült. Kutatásomat az Evangélikus Iskolák Kutatódiák Konferenciájára készítettem, ahol a zsűritagok előkelő arany minősítését hoztam el. A kutatásom sikereként felbátorodva döntöttem úgy, hogy írásosOlvasd tovább

Ebben az adásban egy különleges és izgalmas témát boncolgatunk: a gyermeknevelés változásait az évek során. A 12C médiainformatika tagozatos diákjai ültek össze egy kötetlen beszélgetésre, hogy összehasonlítsák saját gyerekkorukat a mai 9. évfolyamosok nevelési szokásaival.Olvasd tovább

Izgalmas eseménynek adott otthont az Evangélikus Kossuth Lajos Gimnázium április 1-jén, hiszen vendégül látta Vásárhelyi Tamást, az M4 Sport népszerű és tapasztalt sportriporterét. A díszteremben tartott előadás a sport iránt érdeklődő diákok és tanárok számára egyaránt ígért értékes betekintést a sportújságírás világába.Olvasd tovább

A Subnauticát az Unknown Worlds Entertainment fejlesztette és adta ki early access-ben (korai hozzáférésben)  2014 decemberében. A fejlesztők azt nyilatkozták hogy a minecraft inspirálta. Miután kiadták egy másik játékukat a Netural Selection 2-t, fel akarták dobni a céget egy másik fajta játékkal. A fejlesztői csapat egy olyan játékot akart csinálni,Olvasd tovább

Találd meg a helyes arányt! A sport és a tanulás kapcsolata igenis fontos. A két tevékenység elősegítik egymást. Több kutatás is kimutatta már, hogy jótékony hatással bír a sport a tanulásra és ez visszafelé is így van. Bár igen nehéz lehet őket összehangolni, a kulcs az időbeosztáson van. Ugyanis, haOlvasd tovább