School game

Karakter és pálya jellemzés a végén.

Az iskolához érve egy hatalmas vasfallal találod szembe magad. Na, az az ajtó. Régen nehéz volt kinyitni – most pedig még nehezebb, mert már tettek oda valamit, ami bezárja az ajtót, hiszen sokszor nyitva maradt. Az ajtót csak az nyithatja ki, aki érdemes rá. Ez az első akadály (de amúgy van hátsó kapu is).

A második akadály a hőmérő. Ha azon átjutsz, sima a terep, bár ha esik a hó, az eső vagy akár a jég, és neked a B vagy a C épületben van órád, akkor még át kell vergődnöd az udvaron is. Utána már csak meg kell érkezned a termedbe, amelyet 38 terem közül találhatsz meg három különböző épületben. A map (órarend) pontos adatokat nyújt ahhoz, hogy megtudd, melyik pályára kell menned, de ha tudod, kik vannak a csapatodban, őket is megkérdezheted. Utadat kedves takarítónénik fogják állni. Úgy juthatsz át rajtuk, ha köszönsz nekik.

Választható pályák: alaptantermek, nyelvi előadóterem, természettudományi terem, informatikaterem, díszterem, stúdió, tornaterem, rajzterem, labor.

Küldetések

Miután megérkeztél a választott pályára, el kell foglalnod a kezdőhelyedet. Elő kell szedned fegyvereid (tk., füzet, toll) és meg kell küzdened az aznapi anyagot elmagyarázni próbáló tanárral. A küldetésed akkor lesz teljes, ha meg is érted, amit leírtál. A csengő jelzi, hogy indulhatsz a következő pályára.

Természetesen van, amikor lefagy a rendszer (nincs kedved itt lenni, és szünet van). Ebben az esetben beléphetsz a kinti pályára is, ami 10 percig áll rendelkezésedre. Ott játszhatsz focit, kosarazhatsz vagy más labdajátékokat játszhatsz, a kondiparkban is lehetsz, vagy akár a Chatszobában (filagóriában) beszélgethetsz más játékosokkal. Az idő leteltét csengő jelzi, ekkor kell elindulnod az eredeti pályádra. Ha nem érsz vissza időben, elveszítesz 1 életet.

Otthoni pályákon a küldetésed az első szinteken kapott információk feldolgozása és mentése (a házi megírása). Ezek után a napi küldetésed véget is ér.

A végső szint elérése 4-8 év. Nyilatkozatot fogsz kapni arról, hogy végigvitted a szinteket, ez lesz az érettségi bizonyítványod.

Karakter jellemzés

Tanárok: Ennek a karaktercsoportnak a magyarázóképessége nagyon magas szintű. Könnyen kiszúrják a segédkódokat használó játékosokat. Kijátszásukra minimum 200-as szintűnek kell lenni. Rendszerfrissítés közben is aktívak, így a szerzett információkat könnyebben feldolgozhatod segítségükkel.

Portások: Bármikor kérhetsz tőlük segítséget. Tudják, melyik terem hol van, ha táblafilc, olló, szivacs vagy akár egy pályán kívüli személy által küldött eszköz kell, azt náluk keresd. Ha valami elvész, az mindig hozzájuk kerül. Átjutni rajtuk egyszerű, ha azt 2. óra után teszed meg, előtte csak egy kijelentkezőkártya átnyújtásával tudsz kilépni a játékból. Ezt az osztályfőnöködtől kell megszerezni.

Különleges pályák jellemzése

Labor: Itt kísérleteket végezhetsz és vegyületekről tanulhatsz. Megtanulhatod világunk működését a fizika segítségével, és hogy ne vessz el a játékon kívül sem, a földrajzot is elsajátíthatod.

Stúdió: Vannak küldetések, melyekkel plusz pontokat is szerezhetsz (pályázatok). Itt szerezheted meg ezekhez a kellékeket, és helyet kaphatsz a kiteljesedésre. Pályán is lehetsz ezen a téren, hisz a tanultakat itt is feldolgozzuk, és megtanuljuk helyesen elsajátítani.

Nyelvi előadóterem: Ez a pályatér kisebb, mint a többi terem, ide nem is szoktak egész csapatok bejönni, csak kisebb csoportok, így eredményesebben haladhatnak nyelvi készségeik fejlesztésében.

Díszterem: A hétfői pluszküldetésed végezheted el itt, melynek neve: áhítat. Szintén itt teljesítheted a táncküldetésedet is az erre rendszeresített színpadon.

Tóth Rita 4/11 C.

Ezek is érdekelhetnek:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .