School game

Karakter és pálya jellemzés a végén.

Az iskolához érve egy hatalmas vasfallal találod szembe magad. Na, az az ajtó. Régen nehéz volt kinyitni – most pedig még nehezebb, mert már tettek oda valamit, ami bezárja az ajtót, hiszen sokszor nyitva maradt. Az ajtót csak az nyithatja ki, aki érdemes rá. Ez az első akadály (de amúgy van hátsó kapu is).

A második akadály a hőmérő. Ha azon átjutsz, sima a terep, bár ha esik a hó, az eső vagy akár a jég, és neked a B vagy a C épületben van órád, akkor még át kell vergődnöd az udvaron is. Utána már csak meg kell érkezned a termedbe, amelyet 38 terem közül találhatsz meg három különböző épületben. A map (órarend) pontos adatokat nyújt ahhoz, hogy megtudd, melyik pályára kell menned, de ha tudod, kik vannak a csapatodban, őket is megkérdezheted. Utadat kedves takarítónénik fogják állni. Úgy juthatsz át rajtuk, ha köszönsz nekik.

Választható pályák: alaptantermek, nyelvi előadóterem, természettudományi terem, informatikaterem, díszterem, stúdió, tornaterem, rajzterem, labor.

Küldetések

Miután megérkeztél a választott pályára, el kell foglalnod a kezdőhelyedet. Elő kell szedned fegyvereid (tk., füzet, toll) és meg kell küzdened az aznapi anyagot elmagyarázni próbáló tanárral. A küldetésed akkor lesz teljes, ha meg is érted, amit leírtál. A csengő jelzi, hogy indulhatsz a következő pályára.

Természetesen van, amikor lefagy a rendszer (nincs kedved itt lenni, és szünet van). Ebben az esetben beléphetsz a kinti pályára is, ami 10 percig áll rendelkezésedre. Ott játszhatsz focit, kosarazhatsz vagy más labdajátékokat játszhatsz, a kondiparkban is lehetsz, vagy akár a Chatszobában (filagóriában) beszélgethetsz más játékosokkal. Az idő leteltét csengő jelzi, ekkor kell elindulnod az eredeti pályádra. Ha nem érsz vissza időben, elveszítesz 1 életet.

Otthoni pályákon a küldetésed az első szinteken kapott információk feldolgozása és mentése (a házi megírása). Ezek után a napi küldetésed véget is ér.

A végső szint elérése 4-8 év. Nyilatkozatot fogsz kapni arról, hogy végigvitted a szinteket, ez lesz az érettségi bizonyítványod.

Karakter jellemzés

Tanárok: Ennek a karaktercsoportnak a magyarázóképessége nagyon magas szintű. Könnyen kiszúrják a segédkódokat használó játékosokat. Kijátszásukra minimum 200-as szintűnek kell lenni. Rendszerfrissítés közben is aktívak, így a szerzett információkat könnyebben feldolgozhatod segítségükkel.

Portások: Bármikor kérhetsz tőlük segítséget. Tudják, melyik terem hol van, ha táblafilc, olló, szivacs vagy akár egy pályán kívüli személy által küldött eszköz kell, azt náluk keresd. Ha valami elvész, az mindig hozzájuk kerül. Átjutni rajtuk egyszerű, ha azt 2. óra után teszed meg, előtte csak egy kijelentkezőkártya átnyújtásával tudsz kilépni a játékból. Ezt az osztályfőnöködtől kell megszerezni.

Különleges pályák jellemzése

Labor: Itt kísérleteket végezhetsz és vegyületekről tanulhatsz. Megtanulhatod világunk működését a fizika segítségével, és hogy ne vessz el a játékon kívül sem, a földrajzot is elsajátíthatod.

Stúdió: Vannak küldetések, melyekkel plusz pontokat is szerezhetsz (pályázatok). Itt szerezheted meg ezekhez a kellékeket, és helyet kaphatsz a kiteljesedésre. Pályán is lehetsz ezen a téren, hisz a tanultakat itt is feldolgozzuk, és megtanuljuk helyesen elsajátítani.

Nyelvi előadóterem: Ez a pályatér kisebb, mint a többi terem, ide nem is szoktak egész csapatok bejönni, csak kisebb csoportok, így eredményesebben haladhatnak nyelvi készségeik fejlesztésében.

Díszterem: A hétfői pluszküldetésed végezheted el itt, melynek neve: áhítat. Szintén itt teljesítheted a táncküldetésedet is az erre rendszeresített színpadon.

Tóth Rita 4/11 C.

Ezek is érdekelhetnek:

  • Kisalföldi fociturné- elbeszélő költemény(?) Mátyási Péter tollából
    Április 3-án reggel 8-kor nyakunkba vettük az országot és kitűztük célul Győrt, ahol immár több évtizede megrendezik a hagyományos, Péterfy kispályás labdarúgó kupát (halkan jegyzem meg, hogy tavaly megnyertük, ha esetleg valaki lemaradt volna erről a cseppet sem elhanyagolható információról). Az elit alakulat az alábbi nevekből állt: Továbbá a jólOlvasd tovább
  • Serdülőkori krízisek, válságok
    A következő tudományos cikkemet egy korábbi kutatásomra alapozva készítem el, amelyben 14-19 éves korú diákok digitális eszközhasználatát, társas kapcsolataikat és személyiségüket elemzem. A mérés 2025 januárjában készült. Kutatásomat az Evangélikus Iskolák Kutatódiák Konferenciájára készítettem, ahol a zsűritagok előkelő arany minősítését hoztam el. A kutatásom sikereként felbátorodva döntöttem úgy, hogy írásosOlvasd tovább
  • Fair Play Kupa megyei döntő
    A tegnapi megterhelő nap után ma ismét hatalmas kihívás várt ránk, hiszen megrendezték a Fair Play Kupa megyei döntő, ahol a lányok két csoportban mérkőztek meg egymással.Olvasd tovább
  • A kerékpározás, mint a szabadság szimbóluma
    “A bicikli a tökéletes sebesség: elég gyors ahhoz, hogy haladj, de elég lassú ahhoz, hogy észre vedd a világ szépségét. “ – Anonymus Olvasd tovább
  • Subnautica, a forradalmi játékok egyike
    A Subnauticát az Unknown Worlds Entertainment fejlesztette és adta ki early access-ben (korai hozzáférésben)  2014 decemberében. A fejlesztők azt nyilatkozták hogy a minecraft inspirálta. Miután kiadták egy másik játékukat a Netural Selection 2-t, fel akarták dobni a céget egy másik fajta játékkal. A fejlesztői csapat egy olyan játékot akart csinálni,Olvasd tovább

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.